Blogtrottr
背包客棧自助旅行論壇 - 日本關西
京都、大阪、奈良、兵庫、滋賀、和歌山的旅遊資訊 
The Best Way to Manage your Money.

Start using Mint today to set a budget, track your goals and do more with your money.
From our sponsors
我想在日本玩三星期
Jul 7th 2014, 13:32, by 0972791371

前提概要: 1.我這是最後一個長假 2.我跟我很隨性的朋友要在日本關西國際機場下飛機... 3.想去這次的京都三大祭典 4.平常吃爛住爛沒關係...但是重點地方要吃到玩到(原則上注很便宜的旅館〉膠囊旅館〉網咖) 聽說去日本就要去東京... 但是我享在日本關西地區有個深度之旅... 大阪→(交通到)→京都→神戶→大阪→奈良→京都→→→→→→

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xggh1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()