Blogtrottr
批踢踢實業坊 AllTogether 板
 
Crabtree & Evelyn.

Pamper yourself and save money with value size items on sale.
From our sponsors
[徵友] 明天的事誰知道,就交個朋友吧!
Jul 7th 2014, 21:37, by daphnyjacky

或許對於很多在O2上的男男女女,愛情成了大家汲汲營營追求的情感之一,不得不承認我也曾經是其中一員。只是…經過了上一段感情的洗禮跟教訓,我想我還是把自己退回安全的防護線之後,會讓自己傷受得少一點。
我很慶幸自己的上一篇貼文,認識了不少新朋友,謝謝你們的出現,讓我的生命裡的彩虹多了好幾道顏色。

好吧,既然要自我介紹,就認真寫一下,不再只是把簽名檔複製貼上。想交朋友的你,我希望你至少能簡單看完這一堆拉哩拉紮的文字敘述。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xggh1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()